dijous, 3 d’octubre del 2013

Benvinguts al meu blog

Benvinguts al meu Blog!

Sóc la Mar Ferrer i tinc 18 anys. Actualment estic estudiant el grau d' Educació Primària a la Universitat Blanquerna. 

En aquest blog que us presento ara, a poques setmanes de començar el curs, l'aniré actualitzant al llarg d'aquest nou i emocionant camí que just començo ara. En ell m'agradaria parlar-vos sobre diferents aspectes relacionats amb el món de l'educació. 

Aquest blog forma part de dues assignatures que estic cursant ara mateix: COED (Comunicació oral, escrita i digital) i GITIC (Gestió de la informació i TIC) que es troben dintre del mòdul anomenat "Processos i contextos educatius II". És per això, que tots els coneixements que vagi aprenent en aquestes dues matèries els aniré mostrant al meu blog per tal de que siguin útils per a tots aquells que el consulteu.

A les classe de GITIC ja ens han començat a ensenyar bastants conceptes nous (com per exemple: el blog, el google drive, el word...) i és per això que d'aqui poc tornaré a realitzar una entrada al blog per tal de que us serveixi d'ajuda.

Per anar acabant aquesta primera actualització del blog us deixo amb un vídeo molt emotiu que fa reflexionar molt sobre la vida. Com diu el video: "Donar és la millor comunicació".



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada